جمعه, 14 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

مراسم چهل ویکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری و جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم برگزار شد.

در این مراسم محمد عرب دبیرکل حزب موتلفه اسلامی استان قم با گرامیداشت چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهلمین روز از شهادت سردار قاسم سلیمانی

گفت: خوشبختانه امروز انقلاب سلامی و مردم ایران در نزد همه جهان شناخته شده است و همه به  ملت  ما با دید احترام نگاه می کنند.

وی با اشاره به خاطرات سفرش به ۸۵کشور دنیا افزود: همانطور که بنیانگذار انقلاب امام خمینی فرموده بودند انقلاب ما انفجار نور است و نیازی به صدور ندارد  واین حقیقت دارد چرا که در همه کشورهایی که من سفر کردم  واز نزدیک دیدم  عظمت انقلاب ما رفته است این چیزی بود که دشمنان انقلاب اصلا انتظارش را نداشتند.

عرب تاکید کرد: هم اکنون در ۵قاره دنیا پیام انقلاب اسلامی رفته و همه ملت ها پایمردی ما ایرانی ها تحسین می کنند.

درادامه حجت الاسلام متمسکی یکی از مبارزان قبل انقلاب با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت چهلمین روز از شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت:  امام خمیی یک رهبر بی نظیر بود واز همان دوره طلبگی  بزرگان حوزه مانند حاج شیخ عبدلکریم حائری بناینگذار حوزه علمیه قم بر این امر واقف بودند و می گفتند حاج آقا روح الله  ذخیره اسلام هستند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی تربیت یافته مکتب امام صادق (ع) بودند تصریح کرد: امام خمینی در کنار بت شکنان تاریخ مانند حضرت ابرهیم و حضرت علی (ع) که بت های خانه کعبه را شکست توانست حکومت ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی را در ایران از بین ببرد این در حالی بود که تمام  کشورهای سعی داشتند حکومت سلطنت ایران را حفظ کنند.

حجت الاسلام متمسکی با بیان اینکه مردم ایران از مردمان صدر اسلام نیز بهترهستند تاکید کرد: از روزهای ابتدای انقلاب حضور داشتم وقتی مردم متوجه شدند که امام خمینی اسیر شده در تمام شهرها قیام کردند به هیمن علت انقلابی که از سال ۱۳۴۱آغاز شد و در سال ۱۳۵۷ با رهبری امام خمینی و به پشتوانه این ملت نمونه پیروز شد وتا به امروز سرافراز و پیروز ادامه یافته است.

وی افزود: اگر چه مشکلات اقتصادی وجود دارد و مردم مشکلات زیادی را تحمل می کنند اما همچنان بزگوارانه پای انقلاب  ایستاده اند و آرمان های انقلاب را دنبال می کنند.

حجت الاسلام متمسکی تاکید کرد: در زمان پیامبرعده ای از مردم سر پیامبر منت می گذاشتند به طوری که وقتی از دنیا رفت تنها عده قلیلی در کنار امام علی (ع) بودند اما ملت ما بعد از رحلت امام خمینی همچنان پایبند آرمان های امام ایستادند عده ای از سلطنت طلبان گمان کردند که با رحلت امام می توانند این نظام را سرکوب کنند؛ اما وقتی حضور میلیونی مردم را در تشییع بنیانگذار انقلاب دیدند منصرف شدند.

وی تصریح کرد: حضور همیشگی  مردم باغیرت ما در صحنه تفسیرهمان جمله امام در وصیتنامه اش است که فرمودند من با قلبی مطمئن از این دنیا می روم چون به مردم ملت ایران مطمئن بودند به هیمن علت است که ما می بینیم  مردم ما تحت هر شرایطی پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام متمسکی گفت: ملت سرافراز ایران امتحان خود را پس داده اند چراکه  از همه فتنه ها و آزمون ها سر بلند بیرون آمدند وما در تشییع شهید سردارسلیمانی شاهد حضور میلیونی مردمی بودیم که قدر سردار شهید خود را می دانستند  و برای قدر دانی از کارهای ارزشمند حاج قاسم سلیمانی حضور یافتند.

در این مراسم همچنین آقای حاج جواد کریمی از مبارزان قبل از انقلاب و آقای دکتر جعفر رحمانی به بیان خاطراتی در خصوص دوران مبارزه پرداختند

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

تصاویر برگزیده

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM