شنبه, 29 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

محافل عزاداری امام حسین(ع) موجب امنیت و حفاظت مردم است

emamhosseinبه گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی، معاون سیاسی ــ امنیتی استاندار قم در حاشیه مراسم عزاداری دهه اول محرم این هیئت با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم در قم همچون سراسر کشور با شکوه و عظمت خاصی برگزار می شود و بحمدلله هیئت هایی همچون هیئت خادم الرضا(ع) از جمله محافلی هستند که مردم با آن انس گرفته اند و هر ساله شاهد حضور بیشتر از علاقه مندان در مراسم آنان هستیم.

وی افزود: باید شاکر خداوند باشیم که حضور گسترده جوانان را در هیئت و کانون خادم الرضا(ع) مشاهده می کنیم و باید بدانیم که این حضور نشان از عشق این قشر به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که هر روز در دل ها رو به افزایش است و بیشتر شعله ور می شود.
معاون سیاسی ــ امنیتی استاندار قم با ابراز امیدواری نسبت به شکوه هرچه بیشتر مجالس اهل بیت(ع)، ادامه داد: جوانانی که در این مسیر قرار دارند، جوانان با بصیرت و از پشتیبانان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی در پاسخ به پرسشی در مورد نقش محافل عزاداری در امنیت کشور، گفت: امام حسین(ع) امنیت آفرین است و هر کجا که مجلسی برای ایشان برپا شده و عده ای به عشق ایشان دور هم جمع شوند، نفس حضورشان در همه ابعاد امنیت ایجاد می کند.
حجت الاسلام اضافه کرد: برقراری محافل عزاداری امام حسین(ع) به هرگونه ای اعم از سخنرانی، روضه خوانی و یا سینه زنی موجب امنیت و حفاظت مردم است.
وی با اشاره به حضور پرتعداد عاشقان حسینی در مراسم عزاداری ورزشگاه شهید حیدریان قم، یادآور شد: این حضور پرشور نشان از برنامه ریزی صحیح هیئت در راه شکوفایی مکتب اهل بیت(ع) و احیای عاشوراست که برای دست اندرکاران و همه شرکت کنندگان آرزوی سلامتی و توفیق را از خداوند مسئلت داریم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

تصاویر برگزیده

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM