جمعه, 14 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حجت الاسلام والمسلمین بنایی: وظیفه دانشگاه ها این است که دیدگاه ها را بهم نزدیک کند

رئیس دانشگاه طلوع مهر با بیان اینکه باید تلاش کرد تا این انقلاب مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند افزود: وظیفه  ما دانشگاهیان این است که دیدگاه های مردم را بهم نزدیک کنیم و نگذاریم جامعه دچار شکاف و چند دستگی شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم «گرامیداشت دهه بصیرت» که با حضور جمعی از اساتید، دانشگاهیان و حوزویان در موسسه طلوع مهر برگزارشد گفت: از دیگر وظیفه دانشگاهیان این است  براساس دیدگاه های رهبری مردم را بهم نزدیک کنیم و مانع از پراکندگی مردم شویم.
وی با بیان اینکه باید حقایق  انقلاب را به جوانان بازگو کنیم تصریح کرد: عده ای بخاطر خود سانسوری و عده ای به خاطر خودستایی و عده ای هم درگیر بازی های حزبی جناحی شدیم در بازگو کردن حقایق انقلاب تعلل کردیم به همین علت جوان امروز وقتی درباره وقایع انقلاب می شنود تعجب می کند و گمان می کند افسانه است.
دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به نقشه دشمنان در بی هویت کردن جوانان ایران بیان کرد: ما باید تلاش کنیم تا مردم کارکردهای نظام  جمهوری اسلامی را ببینند، پیشرفت ها را ببینند و به آینده امیدوار باشند
حجت الاسلام بنایی  تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب کار بسیار عظیمی کردند که نهضت انقلاب را به ثمر رساندند و ده سال تمام با اقتدار انقلاب را پیش بردند و همچنین کار بزرگ مقام معظم رهبری این است که با تمام دشمنی ها و فتنه ها سی سال نهضت را به خوبی رهبری کردند راه امام راحل را با قدرت به پیش بردند.
رئیس دانشگاه طلوع مهر با بیان اینکه هم اکنون نبض ملت های مسلمان و آزادی خواه دنیا با پیروزی ما می زند چرا که الگوی مردم آزاده جهان هستیم افزود: اگر ما به سمت صعود و موفقیت پیش برویم آنها نیز امیدوار می شوند.
حجت الاسلام بنایی با اشاره  به اینکه امروز برخی با مصادره ، برخی با نفوذ و عده ای با تخریب در بین نیروهای انقلاب به دنبال سهم خواهی هستند گفت: متاسفانه عده ای از تحریم ها خوشحال هستند درحالی که نمی دانند که آنها سر شاخه نشسته اند و بُن می برند.
رئیس دانشگاه طلوع مهر روشنگری و بصیرت افزایی را وظیفه نخبه گان نظام و دانشگاهیان دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که دست های فتنه گر و نفوذی ها انقلاب را از مسیر مستقیم خارج کنند باید مردم را از عواقب فنته انگیزی ها آگاه کنیم.
وی قم را خاستگاه انقلاب دانست وبیان کرد: نهضت و انقلابی که به رهبری امام خمینی به ثمر نشست از پشتوانه علمی و فرهنگی قوی برخوردار است وهم اکنون قم باید از انقلاب دفاع کند تا  نظام جمهوری اسلامی به انقلاب حضرت مهدی(عج) پیوند بخورد.
وی با اشاره به قیام ۱۹دی مردم قم در سال ۱۳۵۶تشریح کرد: روز ۱۷دی ۵۶روزنامه اطلاعات در یادداشتی توهین آمیزعلیه امام خمینی مطلبی  را به چاپ رساند روز ۱۸دی تمام مدارس حوزه علمیه قم در اعتراض  به ابن اقدام تعطیل شدند و عصر ۱۹دی در قم گروهی ازمردم معترض توسط عوامل رژیم شاه به شهادت رسیدند.
رئیس دانشگاه طلوع مهر گفت: علت اینکه ۱۹دی در قم به وقوع پیوست نتیجه دینداری مردم  قم بود. مردمی که در حمایت از مرجع دینی خود به پا خواستند و با بصیرت و آگاهی دینی خود از مرجع تقلید خود حمایت کردند و جان خود را در راه اسلام و نهضت اسلامی تقدیم کردند و ماهم اکنون نیز وظیفه داریم که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه باشیم.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

تصاویر برگزیده

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM