جمعه, 14 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

عمل به رهنمودهای رهبری راهکار رفع نگرانی‌ در عرصه فرهنگ است

rahbarمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بهترین راهکار برای رفع نگرانی‌ها فرهنگی در کشور دانست و گفت: باید رهنمودهای رهبری را علمیاتی کنیم.

 

حجت‌الاسلام علی بنایی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک هفته دولت بر لزوم حرکت دولتمردان، مسؤولان و آحاد ملت در مسیر شهیدان باهنر و رجایی برای حفظ دستاوردها و آرمان‌های انقلاب و شهدا تأکید کرد.

وی گفت: این هفته برای گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنر انتخاب شده است تا مسؤولان، دولتمردان و مردم نسبت خود را با این شهیدان مشخص کنند؛ یعنی بدانند در مسیری که حرکت می‌کنند آیا همسو با راه این بزگواران است یا خیر.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان این‌که هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور راه شهدا و الگوگیری از آن‌ها است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما باید نزدیک شدن به آموزه‌ها و آرمان‌های شهدا باشد.

وی ادامه داد: باید بدانیم امروز این آسایش و امنیتی که در کشور حاکم است نتیجه خون شهدا و کسانی است که در برابر منافقان و مستکبران به مبارزه پرداخته و جان خود را از دست دادند.

حجت‌الاسلام بنایی در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رفع نگرانی‌ها رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و دلسوزان نظام درباره مسائل فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: در این مسأله باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که بهترین شاخص است عمل کرد.

وی یادآور شد: باید رهنمودهای ایشان را عملیاتی کرده و بدانیم که این‌ها برای تشریفات نیست؛ دولتمردان نیز به آن‌ها عمل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان سخنان خود تحلیل خود درباره مسائل فرهنگی و سیاسی دولت یازدهم را این‌گونه ارزیابی کرد: مراکزی که مسائل فرهنگی را رصد می‌کند باید پاسخ‌گو باشند.

وی ادامه داد: ولی به طور کلی آن‌چه می‌گذرد مخالف مبانی کلی نیست؛ البته جاهایی اشکالاتی است که باید رفع کرده و با آن‌ها برخورد شود.

خبرگزاری رسا (لینک اصلی)
چهارشنبه 5 شهریور 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

تصاویر برگزیده

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM