جمعه, 14 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

اندیشه‌های سیاسی مقام معظم رهبری در جامعه تبیین شود

http://www.banaee.ir/cms/images/stories/ali/tasvir_larg/moallem_22_-2-90/03.jpgقم - دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم خواستار تلاش مراکز و شخصیت‌های علمی و سیاسی برای تبیین اندیشه‌های سیاسی مقام معظم رهبری در جامعه شد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم که با حضور حجت الاسلام مهاجرنیا برگزار شد، گفت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری در سال ۷۶  تأسیس شد و جلسات آن هر هفته به صورت منظم برگزار می‌شود. البته کمیته‌ها و کمیسیون‌های این مجمع نیز در زمان خود برگزار می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه شرایط کشور، منطقه و جهان در حال گذر است و مسائل سیاسی پس از برجام و انتخابات مجلس دهم، تحولات جدی یافته است، مجمع تصمیم گرفت از مباحث دکتر مهاجرنیا به عنوان ایده‌پرداز در بحث‌های سیاسی و مبنایی کشور برای غنابخشیدن به جلسات مجمع، دعوت کند، چون ایشان مطالعات خوبی در مورد اندیشه و فلسفه سیاسی مقام معظم رهبری داشته و کتاب‌هایی در این زمینه  تألیف کرده‌اند. امیدواریم اعضای مجمع هماهنگی که بحمدالله از نیروهای انقلابی، فهیم و فکور هستند، بتوانند از این نظرات استفاده کنند.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم گفت: سیاست های مجمع هماهنگی با بحث ها و دیدگاه‌های امام و رهبری تنظیم می شود و از آغاز تأسیس این مجمع با عنوان پیروان امام و رهبری، تلقی ما این است که عنصر ثابت نظام، رهبری است. بنابراین دیدگاه مجمع متناسب با دیدگاه رهبری شکل می گیرد و با نظرات رهبری هماهنگ می‌شود و با آمد و رفت دولت‌ها، دیدگاه‌ها تغییر نمی کند، هر چند دولت‌ها را در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی رصد می کنیم و عملکرد و دیدگاه‌های آنان را بر اساس سیاست‌های کلان نظام و قوانین و برنامه‌های موضوعه ارزیابی، تحلیل و نقد می‌کنیم، ولی آهنگ حرکت ما با دیدگاه رهبری معظم انقلاب هماهنگ می‌شود بنابراین مطالعات و مباحث حجت‌الاسلام مهاجرنیا در خصوص اندیشه‌های سیاسی رهبری برای مجمع ما قابل استفاده است.

بنایی افزود: استاد مهاجرنیا از فضلای اندیشمند و صاحب قلم حوزه هستند که به خوبی توانسته‌اند منظومه فکر سیاسی مقام معظم رهبری را در قالب آثار ارزشمند به رشته تحریر درآورند. امیدواریم مجموعه مباحث مطرح شده در این جمع باسابقه اصولگرا بتواند به عنوان نقشه راه برای همه دوستان و عزیزان علاقمند به این مطالب، قابل بهره برداری باشد.

وی گفت: بدون شک اگر تضارب آراء و گفت‌وگوی صاحبان اندیشه، بر مبنای خردورزی و گره گشایی از مشکلات نظام و کشور باشد، می‌تواند در رفع تنگناها، مفید و کارا باشد.

دبیر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اظهار کرد: این روزها که موضوعات فرعی و جانبی مایه دل مشغولی عده زیادی از دوستان و همفکران ما شده است، پرداختن به این مسائل با اولویت یک و تلاش و کوشش در راه بازشناسی آثار و پیامدهای انقلاب اسلامی در منطقه و جهان، می‌تواند برای ما به عنوان چراغ راه باشد و تصویر روشن‌تری از حوادث آینده به دست ما بدهد. امیدواریم مجموعه این مباحث برای همه کسانی که دل در گرو اعتلاء و عظمت انقلاب اسلامی و بزرگداشت و تکریم شهدای والا مقام دارند و برای سربلندی نظام و رهبری و ایران اسلامی تلاش می‌کنند، کارساز باشد.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
دوشنبه 27 اردیبهشت 1395

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

تصاویر برگزیده

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM